JAG VILL BÖRJA MED FRIIDROTT

Jag vill börja med friidrott!

Är du intresserad att börja med friidrott i friidrottsgrupp, fyll i formuläret nedan!

(Detta gäller inte friidrottskul, gå in på friidrottskul och gå in på fliken bokning om ni är intresserade av att börja på friidrottskul).

OBS!

Föräldrar behövs för att hjälpa till och stötta tränarna, du behöver inte ha någon friidrottskunskap innan. Vi lär dig allt du behöver veta.

Vill du vara tränare kontakta Frida Lundin på frida@hellasfriidrott.se

Just nu har vi nu har kö till nästan alla våra grupper. Välkommen med er köanmälan.
Vi återkopplar så snart det finns plats i någon grupp. Kan du ställa upp som tränare/ledare har du förtur. Vi lär er allt ni behöver veta.

Avgifter för friidrottsgrupp:

Träningsavgift 2300kr/år

Medlemsavgift 300kr/år

Familjemedlems skap 500 kr/år

Var snäll och fyll i alla fält!

Mer info ges av frida@hellasfriidrott.se

GDPR För att kunna registrera i idrottens stora bokningssystem, Idrottonline, krävs fullständigt personnummer, för att kunna skicka ut kallelser inför uppstart av ny friidrottgrupp eller placering i befintlig grupp m m krävs att din e-post även finns hos oss. Vi intygar att vi INTE kommer att skicka vidare era uppgifter till annan part än Idrottonline som krävs för deltagande på träningar, tävlingar och läger samt enbart använda insamlad information till inbjudningar m m för Hellas Friidrotts olika event. Läs mer om vår integritetspolicy på under Medlem.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Grupper